چگونه عطر خوب انتخاب کنیم؟

خواه یک فرد متعصب عطر باشید و یا تازه با رایحه ها تازه کار باشید ، یافتن رایحه ای که دوست دارید می تواند یک تجربه دلهره آور باشد. وقتی به یک پیشخوان عطر نزدیک می شوید ، تنها اطلاعاتی که می توانید در مورد رایحه های مختلف خود بدست آورید ظاهر بطری است که البته چیزی به شما نمی گوید. شما معمولاً با کمک یک فروشنده متکبر ، که معمولاً هیچ کمکی نمی کند ، چند انتخاب از صدها بطری موجود را استشمام می کنید.

بهترین عطر های دنیا را از سایت خوش آرا پیدا کنید.

رایحه ای که دوستش دارید می تواند واقعاً بخشی از شما شود ، گسترش دهنده خودتان. اما چگونه یکی را پیدا می کنید؟

چند دقیقه برای تحقیق قبل از ورود به فروشگاه ها فرصت دارید و یا اینکه سعی می کنید رایحه عالی را در پرواز انتخاب کنید ، در اینجا چند نکته آسان از متخصصان عطر برای کمک به شما در جذب عطر و بویی ارائه شده است که عاشق آن خواهید شد سالها احساس می کند (و بو می دهد) مانند اینکه رویای آن را به وجود آورده اید.

تحقیق کنید
گاهی اوقات ، بهترین مکان برای شروع ، به دلیل نداشتن اصطلاح بهتر ، درست زیر بینی است. به زندگی روزمره خود فکر کنید. چه رایحه هایی را از قبل دوست دارید؟

برایان جئونگ ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت هاثورن ، توضیح می دهد. "اگر در عطرها کاملاً جدید نیستید ، به بوهای متمایز دیگری که در زندگی از آن لذت می برید فکر کنید ، به خصوص در بویایی که در بدن خود استفاده می کنید. شامپوی نارگیل در سالن بدن سازی شما؟ شستشوی بدن تازه و سبز شما؟ بوی نرم و معدنی لباس شما بعد از لباسشویی؟ حتی تنباکو موجود در سیگاری که می کشید؟ همه اینها می تواند به عنوان یک نقطه شروع عالی برای یافتن رایحه ایده آل شما باشد. عطرهای خوشبو را با آن یادداشت ها مانند عطرهایی که در محصولات دیگر خود دوست دارید جستجو کنید. "

Linda G. Levy ، رئیس بنیاد عطر ، به شما پیشنهاد داد که شاید بخواهید به فکر تنظیم عطر در محیط خود باشید. "به خلق و خوی و سبک زندگی و خانواده هایی که عطر و بوی خود را به آن عطا می کنند ، فکر کنید. این بخشی از عقل سلیم و بخشی غریزه است. یک مشک سکسی ممکن است بیشتر از یک محیط کار مناسب یک شب بیرون باشد. گل و مرکبات سبکتر ممکن است در یک محیط حرفه ای بیشتر از فضای چوبی یا تند مورد استقبال قرار گیرد. باید شدت آن را نیز در نظر بگیرید - آیا می خواهید دیگران رایحه ای را که می پوشید مشاهده کنند یا فقط برای شما مناسب است؟

"هنگامی که خانواده ای از یادداشت های مورد علاقه خود را پیدا کردید ، از آن به عنوان راهنما استفاده کنید. اگر علاقه مند به وانیل هستید ، مدتی را صرف کاوش در عطرهایی کنید که حاوی سایر یادداشتهای غذایی مانند عسل ، آب نبات یا شکلات هستند قبل از اینکه به چیزهای کاملاً متفاوتی مانند رایحه های مرکبات یا نوشیدنی های آبزی بپردازید. "

عطرهای نمونه به روش صحیح
مهمترین قسمت یافتن رایحه مورد علاقه جدید شما ، البته امتحان کردن آن است. آن را روی یک نقطه نبض که پوست شما به طور طبیعی گرم است ، مانند مچ یا آرنج اسپری کنید ، بنابراین عطر واقعاً گرم می شود و با گذشت زمان خود را نشان می دهد.

مندی یانگ ، بنیانگذار و مدیرعامل استودیوی کشف عطر  ، در مورد اینکه چرا برای ایجاد عطر تماس با پوست ضروری است و مدت زمان صبر قبل از تصمیم گیری باید توضیح داد: «عطرها را هر وقت ممکن است روی پوست امتحان کنید! اکثر مردم رایحه ای را از احساس اولیه خریداری می کنند - ظرف چند ثانیه! (حیف است که رایحه اصلی یک عطر به معنای واقعی کلمه طی 15-30 دقیقه از بین می رود.) ذات عطر تنها پس از آمیختن با مواد شیمیایی پوشنده ، آشکار می شود و زمان می برد. "

انتخاب سر دبیر

او لنزهای جسورانه خود را به سمت خود چرخاند و آینده را شکل داد

راهنمای شخص عصبی برای ورود مجدد به جامعه

دوست پسر من دو دوست دختر دارد. آیا من باید سوم او باشم؟
خواندن داستان اصلی را ادامه دهید
خانم یانگ در مورد اینکه چرا رایحه ها در دو فرد مختلف بوی کاملاً متفاوتی دارند ، خانم یانگ گفت که رایحه ها به نور و گرما و حتی شیمی بدن شخصی ، رژیم غذایی و سطح هورمونی شما حساس هستند. حتی زمان از روز می تواند چگونگی "پوشیدن" یک عطر یا بوی شما را ، میزان قدرت آن و ماندگاری آن را بررسی کند.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: